bankobranie: Uczestniku promocji Lokata Toyota Bank z premią 60 zł, nie przegap maila od Agory!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

11.06.2015

Uczestniku promocji Lokata Toyota Bank z premią 60 zł, nie przegap maila od Agory!

Przed uczestnikami promocji Agory ostatni etap: finalizacja.

Ale ten etap, po spełnieniu wszystkich dotychczasowych warunków akcji, jest jednak kluczowy. Uzupełnienie danych w systemie organizatora jest bowiem niezbędne by otrzymać premię. 

Dziś organizator akcji rozesłał maile informujące o spełnieniu warunków do uzyskania premii. Warunki te nie należały do wyśrubowanych - opisałem je w artykule Premia 60 zł do całkiem fajnej lokaty od Toyota Bank. Dla przypomnienia, należało:
  • w okresie od 7.04. do 21.04.2015 r. zarejestrować się na stronie promocji i za pomocą linku (przesłanego na zarejestrowany adres e-mail) złożyć wniosek o Konto Jedyne
  • zawrzeć umowę o konto za pośrednictwem kuriera
  • w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili uruchomienia konta założyć Plan Depozytowy (80-dniową lokatę na kwotę min. 3 000 zł)
  • do 8.06.2015 r. utrzymywać na lokacie saldo w wysokości co najmniej 3 000 zł
Jeśli powyższe wytyczne zostały spełnione, teraz w Twej skrzynce mailowej powinna być już wspomniana wiadomość z powiadomieniem o premii:


Zareaguj na powyższą wiadomość i w terminie do 21.06.2015 r.: zaloguj się w systemie Agory oraz uzupełnij dane niezbędne do przelewu nagrody. Należy w tym przypadku podać imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz numer otwartego w promocji Konta Jedynego. Formularz wygląda następująco:


Premia ma być wypłacona do 30.06.2015 r.

W tym miejscu warto przypomnieć, że jeszcze do 19.06.2015 r. (termin wydłużono) trwa inna promocja Agory: Super Duet lokat z premią 140 zł. To również propozycja przygotowana z Toyota Bankiem. W aktualnie trwającej jeszcze akcji udziału brać nie mogą osoby, które uczestniczyły w w/w opisywanej promocji z premią 60 zł. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, by do udziału zachęcić współmałżonka, rodzica lub inną bliską, zaufaną osobę ;)

A jeśli szukasz innych okazji do bankobrania sprawdź na czym zarobić w czerwcu?

Nie ma maila od Agory. Co zrobić?


W tego typu akcjach zdarzają się sytuacje, że niektórzy uczestnicy promocji, mimo spełnienia warunków promocji, nie otrzymują oczekiwanego maila. Najpierw warto sprawdzić foldery typu "spam", "wiadomości-śmieci", "zakupy", "oferty" lub "inne" - często bowiem system poczty tam właśnie zaszeregowuje tego typu wiadomości. Jeśli jednak wiadomości nigdzie nie ma, a masz przekonanie w kwestii spełnienia warunków promocji, pozostaje złożenie reklamacji.

Przebieg postępowania reklamacyjnego opisuje regulamin promocji:
"1. Reklamacje związane z Akcją należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 14 (czternastu) dni od daty wysłania przez Organizatora wiadomości e-mail (...). 
2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje Uczestnikom. 
3. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany podczas rejestracji Uczestnika w Aplikacji."

13 komentarzy:

  1. Faktycznie maila na poczcie WP miałam w zakładce "Inne" gdzie nigdy nie zaglądam. Dzięki zatem za powiadomienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maile z Agory przyszły o 16:20, a artykuł opublikowany o 16:22. Niezłe tempo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dla mnie blog bankobranie jest absolutnym numerem 1. Są tu wszystkie bankowe promocje bez wyjątku czy są do nich reflinki czy nie ma. Bardzo często tu właśnie można o nich przeczytać po raz pierwszy, a poza tym są przypomnienia o takich formalnościach jak te powyżej dla nas czytelników. Na innych stronach, blogach jest polityka, jak w bankach: kup, a później martw się sam. Wielkie dzięki Mr. Złotówo za blog i kawał świetnej roboty!

      Usuń
    2. Za to co się robi należy mieć poczucie odpowiedzialności i zdaję sobie sprawę z potrzeby przypomnienia o takich kwestiach jak uzupełnienie danych. Cieszę się, że to pomaga i znajduje takie słowa uznania. Dzięki serdeczne!

      Usuń
  3. Skoro dostałem maila o zakwalifikowaniu się do promocji, tzn. że mogę już zerwać lokatę i wypłacić z niej wszystkie środki? W sumie odpowiedź na to pytanie wydaje się oczywista, ale chcę się upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunkiem było utrzymanie lokaty do 8.06 więc nie ma przeciwwskazań ;) Tylko konto musisz mieć otwarte do wypłaty premii.

      Usuń
    2. W sumie można, ale konto zamykamy listownie i o ile dobrze pamiętam, to czas wypowiedzenia wynosi 30 dni. Pytanie tylko, czy od daty nadania (względnie daty na wypowiedzeniu), czy od daty otrzymania.

      Usuń
  4. Czy ktoś też miał problem z zalogowaniem się na stronie promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było problemu. Hasło masz w pierwszym mailu, który był przy rejestracji. Możesz też skorzystać z przypomnienia hasła.

      Usuń
  5. Przypominam hasło i nie jestem w stanie wejść, mimo nowego hasla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie do logowania jest link "Problem z logowaniem - napisz do nas" - pozostaje więc chyba skorzystać z tej opcji.

      Usuń
  6. Nie widziałem wpisu nt bankobrania ORANGE Finanse: moneyback 5% przez 6 m-cy (max 100 zł na miesiąc), darmowa karta do konta i inne korzyści dla posiadaczy abo w Orange. Promocja do 24 czerwca 2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocję opisywałem tutaj, gdy wystartowała. Faktycznie mamy teraz kolejną edycję promocji z drobnymi modyfikacjami.

      Usuń