bankobranie: Uczestniku promocji iKonto z premią 70 zł, nie przegap maila od Agory!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

16.03.2015

Uczestniku promocji iKonto z premią 70 zł, nie przegap maila od Agory!

Do wypłaty premii został już jeden krok.


Jeśli w okresie 26.01-16.02.2015 r. brałeś udział w promocji Agory i BNP Paribas, koniecznie przeczytaj poniższy wpis. By otrzymać premię zostało już niewiele, ale jest to etap najważniejszy.

Szczegóły promocji omówiłem we wpisie z dnia startu promocji - znajdziesz go tutaj. Przypomnę jednak najważniejsze zasady. Do 16.02.2015 r. należało:

  • założyć profil na stronie dedykowanej promocji
  • na podstawie linku otrzymanego mailem złożyć wniosek o otwarcie konta 
  • zawrzeć umowę o iKonto z kartą płatniczą MasterCard debit

Po otrzymaniu karty płatniczej, najpóźniej do 9.03.2015 r. wystarczyło wykonać nią płatności na łączną sumę 150 zł. I to wszystko. Teraz powinien dotrzeć do Ciebie mail (na adres wskazany przez w momencie rejestracji), informujący o spełnieniu warunków promocji i z instrukcją co zrobić dalej. 

A zrobić trzeba już nie wiele. Najpóźniej do 25.03.2015 r. zaloguj się w aplikacji i uzupełnij dane niezbędne do przelewu premii. Podaj adres zamieszkania i numer swojego, nadal aktywnego, iKonta. Premia zostanie przelana najpóźniej do końca marca. 

Treść wczorajszej wiadomości od Agory wygląda następująco:

Gratulujemy!
Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 70 zł w promocji Konto z Premią BNP Paribas i Agora!  
Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o uzupełnienie niezbędnych danych, w tym numeru konta, na które wykonamy przelew. 
W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem konto.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza. 
Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika - ułatwi nam to realizację przelewów. Dane należy uzupełnić do dnia 25 marca 2015r.  
Premie zostaną wypłacone do dnia 31 marca 2015 r.. 

Jeśli  w skrzynce odbiorczej swej poczty elektronicznej nie masz wiadomości powiadamiającej o spełnieniu warunków promocji, sprawdź jeszcze foldery "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" lub "inne". W sytuacji gdy maila nie ma, a masz pewność co do przysługującej Ci nagrody, zgłoś to. Regulamin promocji przewiduje proces reklamacyjny. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą aplikacji w terminie 14 dni od daty wysłania maili przez organizatora.

Co zrobisz z iKontem po wypłacie premii? Wybór należy do Ciebie. Przypomnę jednak, że jeśli ciągle posiadasz kartę MasterCard debit to możesz korzystać z 3-procentowego moneybacku. Bank nalicza takie zwroty od płatności kartą w Internecie za pomocą systemu PayU. Miesięcznie możesz zyskać aż do 50 zł.


Jeśli odpowiadają Ci promocje z premią za skorzystanie z danego produktu, poznaj podobne, aktywne promocje:

34 komentarze:

  1. Kiedy wypłacają moneyback za poprzedni miesiąc? w jakim dniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do końca miesiąca po miesiącu w którym wykonano płatności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za przypomnienie, bo mail miałam akurat w spamie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś nie otrzymał emaila? Pytam bo ja nie otrzymałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdź czy masz dostęp do panelu i jeśli tak to uzupełnij dane. Ale profilaktycznie wyślij zapytanie do Agory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie dostałem maila ale w panelu mogłem uzupełnić dane do przelewu. Gdzie napisać do agory? Ktoś coś jakiś namiar na maila ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do moneyback'u, to akurat dzisiaj wypłacili mi :), jak przed chwilą sprawdziłem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Formularz: "Inny temat" http://konto.zpremia.pl/promocja/kontakt/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez nie dostalem maila ani w aplikacji nie mam formularza pomimo spelnienia warunkow promocji, wyslalem zapytanie, zobaczymy co to da :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy wiadomo, do kiedy ten moneyback bedzie? Bo bardzo mi on pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po wpisaniu danych do przelewu wyświetliło się tylko podsumowanie i rozumiem, że jest ok. Mail już żaden nie przyjdzie? Mogli na stronie umiescic info, że dziękujemy za pomyślne przesłanie danych lub cokolwiek w ten deseń.

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie miałem żadnego potwierdzenia. Ale pewnie wszystko oki.

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ktoś dostał może odpowiedź na złożona na stronie http://konto.zpremia.pl/promocja/kontakt/ reklamację ?

    OdpowiedzUsuń
  14. reklamacja, zgodnie z regulaminem ma być rozpatrywana niezwłocznie, ale jednocześnie nie później niż w ciągu 14 dni

    OdpowiedzUsuń
  15. tylko najgorsze że nie ma nawet potwierdzenia że ta reklamacja sie zapisała czy gdzies poszła, powinno iść mailem jakieś info, tak jest w powaznych firmach

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy Anonimowy pisze...
    czy ktoś dostał może odpowiedź na złożona na stronie http://konto.zpremia.pl/promocja/kontakt/ reklamację ?

    18 marca 2015 21:19

    Ja dostałem że mimo braku maila nagrodę otrzymam, a brak maila tłumaczyli spamem albo problemami technicznymi... co jest bzdurą bo maila o kończącym się czasie promocji dostałem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już otrzymałam nagrodę;) moje pierwsze zarobione dzięki bankobraniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! I życzę dalszego owocnego bankobrania!

    OdpowiedzUsuń
  19. I u mnie jest premia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też wylądowało 70zł. A zamknąć konto można tylko w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź z banku:

      Szanowny Panie

      Dziękujemy za nadesłaną korespondencję.

      W odpowiedzi uprzejmie informuję, że wypowiedzenie Umowy Rachunku powinno
      zostać sporządzone na piśmie, pod rygorem jego bezskuteczności wobec
      Banku. Wniosek wraz z odręcznym podpisem może Pan złożyć w dowolnym
      oddziale Banku lub też wysłać pocztą na adres centrali Banku.

      W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.

      Z poważaniem
      Agnieszka (...)
      BNP Paribas Bank Polska SA
      Zespół Contact Center
      ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa
      tel.0801 367 847 lub +48 22 566 93 00
      www.bnpparibas.pl

      Usuń
  21. Oddział albo list

    OdpowiedzUsuń
  22. Usatysfakcjonowanych premią za BNP Paribas zapraszam do zapoznania się z nową promocją Agory i premią za otwarcie konta, która wystartowała dziś. Opis tutaj

    OdpowiedzUsuń
  23. A można prosić wzór takiego wypowiedzenia umowy, bo nie mam oddziału bnp.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję:) ja również otrzymałam premię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego co się orientuję to w BNP Paribas możliwość złożenia wniosku o zamknięcie konta jest tylko w oddziałach :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ok to jak pójdę do oddziału mam blisko aby jutro tj. 25 marca zamknąć konto muszę mieć jakieś pismo przygotowane czy maja swoje druczki do wypełnienia ?
    Kartę już zastrzegłem więc nie muszę jej zdawać. Ale jak to jest z tym 30 dniowym okresem wypowiedzenia czy np jutro zamykam konto i warunki aby było ono bezpłatne są spełnione ale skoro jest 30 dni wypowiedzenia to w kwietniu będą chcieli pobrać kasę za prowadzenie konta bo nie będzie am wymaganego 1000 zł wpływu ? Jak to jest z tym zamykaniem ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Wystarczy iść z dowodem, wniosek wypełnisz na miejscu,a właściwie dostaniesz do podpisania.
    Po poprzedniej edycji promocji jak żona była zamknąć konto to w okresie wypowiedzenia (wchodzącym częściowo w kolejny miesiąc kalendarzowy) nie musiała już robić przelewu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przy zamykaniu konta można cofnąć zgody do przetwarzania swoich danych osobowych i czy w takim wypadku jakiś wniosek sporządzić osobno wie ktoś jak to wygląda ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Możesz powiedzieć przed zamknięciem, że chcesz cofnąć zgody, a dopiero potem zamknąć.

    OdpowiedzUsuń
  30. A agora nie będzie wystawiała PIT 8C w 2016 roku za tą premię ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Nagroda nie przekracza 760 zł więc nie ma podatku.

    OdpowiedzUsuń
  32. A mi tempa Kobieta na infolini BNP Paribas podala ze licza sie platnosci payu i nie załapalem sie na premie ..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Bardziej warto więc pytać tutaj, niż na infolinii ;)

      Usuń