bankobranie: Złap okazję: na start 70 zł za otwarcie konta i nawet 50 zł miesięcznie
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

26.01.2015

Złap okazję: na start 70 zł za otwarcie konta i nawet 50 zł miesięcznie

Ponownie ruszyła promocja, w której premię zgarnąć jest bardzo łatwo.


A oprócz gratyfikacji za samo otwarcie konta, można też liczyć na przyzwoity moneyback. To już druga edycja akcji promocyjnej iKonta, prowadzona wspólnie przez Agorę i BNP Paribas. Plusem takiej współpracy jest to, że premia nie jest opodatkowana. Zarobisz 70 zł "na czysto".

Zapowiedź promocji już w ubiegłym tygodniu przeczytały osoby, które śledzą bankobranie na twitterze (zachęcam do obserwowania). Dziś promocja wystartowała. 

Aby skorzystać z premii najpóźniej do 16.02.2015 r. należ spełnić następujące warunki:


  • za pomocą dedykowanego linku założyć profil na stronie promocji, podając imię, nazwisko i adres email
  • kliknąć w link umieszczony w wiadomości przesłanej na podany email (zdarza się, że wiadomość taka nie trafia bezpośrednio do folderu z wiadomościami odebranymi, więc sprawdź również folder "spam" czy "wiadomości-śmieci")
  • kliknąć w link udostępniony na stronie organizatora, który prowadzi już bezpośrednio do złożenia wniosku o otwarcie konta 
  • złożyć wniosek o iKonto wraz z kartą płatniczą MasterCard debit - zawarcie umowy odbywa się przez przelew autoryzujący w kwocie 1 zł (jest on zwracany), wykonany z Twego rachunku w innym banku. Ważne by w tym przypadku dane podane we wniosku o otwarcie konta (imię, nazwisko, adres) nie różniły się od tych, które masz podane w swym aktualnym banku. Szczególną uwagę zwróć na to czy masz podane drugie imię oraz na zapis swego adresu: zdarza się bowiem, że czasami w adresie stosowane są skróty lub imię patrona ulicy

Do 9.03.2015 r. wykonaj płatności kartą na łączną sumę min. 150 zł (mogą to być zarówno płatności w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie). Jeśli spełnisz ten wymóg, do 17.03.2015 r. organizator prześle Ci wiadomość o przyznaniu nagrody. Do 25.03.2015 r. będziesz mieć czas, by w swym profilu na stronie organizatora akcji podać numer iKonta oraz adres zamieszania. Te dane będą niezbędne do realizacji wypłaty premii 70 zł. Jest to kwota zwolniona z podatku, gdyż wypłaci ją Agora. Gdyby robił to BNP Paribas, niestety trzeba byłoby się liczyć z obciążeniem 19% podatku. Wypłata premii nastąpi najpóźniej do końca marca 2015 r.

Zgodnie z regulaminem promocji z jednego profilu w aplikacji (czyli na stronie organizatora) można założyć jedno konto. W promocji nie mogą brać udziału byli i obecni klienci oraz pracownicy BNP Paribas.

Posiadanie iKonta może być bardzo opłacalne także po uzyskaniu premii. Już w momencie pojawienia się oferty pisałem o szczegółach moneybacku dla kupujących w sieci. Dzięki temu możesz liczyć na 3-procentowy zwrot od płatności kartą w Internecie za pośrednictwem PayU. A samo konto prowadzone jest bezpłatnie jeśli zapewnisz na nie comiesięczny wpływ w wysokości min. 1000 zł (z dowolnego konta) i wykonasz płatności kartą na co najmniej 200 zł.

Złóż wniosek i zarób 70 zł za otwarcie iKonta w BNP Paribas

140 komentarzy:

  1. Rozumiem, ze to tylko dla nowych klientów, tak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczytuję się w regulamin wychodzi mi, że na czas przyznania i wypłaty trzeba mieć konto otwarte, ale karty już mieć nie potrzeba. Więc można zrobić 150 zł płatności i zrezygnować z karty... dobrze myślę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, a nawet bardzo dobrze myślisz. Tak też zamierzam zrobić :)

      Usuń
  3. Fajne konto, pod warunkiem, że będziemy mieć wpływy przynajmniej 1000 zł miesięcznie, a dodatkowo, robimy często, a przynajmniej raz a duże zakupy w internecie, bo inaczej te 3% praktycznie nic nie znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Czy zarabiasz cokolwiek dzięki temu, że czytelnicy zakładają konta poprzez link podany przez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wniosek o konto trafia bezpośrednio do banku, ale ja korzystam z tytułu polecenia

      Usuń
  5. Halo halo...
    A jak się miewa sprawa z zamknięciem konta po otrzymaniu premi??? czytałem na innych stronach, że to nie jest takie łatwe i konsultanci proszą o wizytę w BANKU, żeby potwierdzić podpis... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BNP Paribas należy do (coraz mniej licznego na szczęście) grona banków, gdzie do zamknięcia konta potrzebna jest wizyta w placówce.

      Usuń
  6. Podczas rejestracji (końcowej) bank prosi o przesłanie skanu dowodu osobistego, co nie bardzo mi się podoba. Czy to normalne podczas takiej procedury? Nie raz juz słyszalem, aby nikomu nie udostępniać danch z dowodu a teraz sam jestem proszony o przesłanie.

    Czy zrobienie znaku na dowodzie "dokumnent przesłany na prośbę banku... " zabezpieczy mnie przed osobami nieuczciwymi?? Pytam, ponieważ przez internet jeszcze żadnej umowy z Bankiem nie zawierałem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, ale tak by nie zasłaniać jakichkolwiek danych na dowodzie. To zabezpieczy Cię, tym bardziej, że to skan. Mnie przesłanie skanu dowodu nie robi problemu, bezpiecznie jest to przesyłane w system banku, a nie jakimś mailem czy w inny sposób. W wielu bankach często skanują lub kserują dowód nawet jak przyjdziesz do placówki. Takie czasy.

      Usuń
  7. Czy za uruchomienie moneybacka płaci się 6 zł miesięcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy iKoncie nie ma dodatkowych opłat

      Usuń
    2. Potwierdzam. Nie ma opłaty za moneyback przy iKoncie i karcie do niego wydanej. (Opłata taka jest przy karcie, ale do konta innego rodzaju)

      Usuń
  8. Witam
    Założyłem konto, ale karty nie mam aktywnej żadnej. W jaki sposób mogę ją aktywować? Niby znalazłem kilka wniosków, ale nie wiem, który jest prawidłowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dostaniesz kartę to aktywuje np. przez telefon

      Usuń
  9. Zgodnie z regulaminem na stronie (https://konto.zpremia.pl/static/konkurs/bnpparibas_lpv6/img/Regulamin_promocji.pdf) miesięczna opłata za kartę wynosi 6 zł. Jest ona anulowana, jeśli wydamy tą kartą 200 zł ale ONLINE! Czy ktoś może mnie poprawić, że źle czytam ten regulamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opłaty za kartę zwalniają dowolne płatności - zarówno w Internecie, jak i w sklepach. Mam konto od p-wszej edycji promocji, sprawdzone w praktyce

      Usuń
    2. aczkolwiek rzeczywiście w regulaminie stoi, że "0 zł za użytkowanie karty debetowej przy miesięcznych transakcjach online. W przeciwnym razie miesięczna opłata wynosi 6 zł."

      Usuń
    3. W TOiP jest, że obojętnie gdzie i to potwierdzili mi na infolinii.

      Usuń
  10. Czy miał ktoś z was problem z aktywacją konta? Otrzymałem zwrotny przelew i mam login. Niestety nie otrzymuję smsa z hasłem. Nawet po interwencji telefonicznej. Wcześniejsze smsy docierały bez problemu - o przyjęciu wniosku itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zakładaliśmy dwa konta i całość do aktywacji włącznie przebiegła sprawnie

      Usuń
    2. Poszło. Albo nie doczytałem albo nie jest to napisane (konsultant też nie powiedział), że sms wysle sie dopiero jak odpalę link do logowania i podam hasło. A ja nie odpalałem ponieważ czekalem na sms z haslem :)

      Usuń
    3. Trzeba login wpisać z małych liter i wtedy przyjdzie sms też miałam ten problem

      Usuń
    4. login z małych

      Usuń
  11. Czy to jest najlepsze konto (oferta) w tej chwili na rynku- dla osoby ktora glownie robi zakupy 90% w internecie np allegro i serwisy direct supermrketow-(rzadko w PUH) , nie kupuje paliwa, natmiast czasem bywam w restauracjach-gdzie place karta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli aż taki udział w Twych wydatkach kartą stanowią płatności w Internecie to nie ma alternatywy ;)

      Usuń
  12. Dzięki - założyłem konto :) dodam, że miałem problem z przejściem przez formularz wnioskowy pod przeglądarką Safari na Macu. NIe chciał mi przejść do etapu 3. Zmiana na Chrome pomogła :) piszę, bo może ktoś będzie miał ten sam problem.

    OdpowiedzUsuń
  13. A czy jesli mialem u nich kontno ktore zamknalem w grudniu 2011r -to czy obejmie mnie ta promocja? Jest jakis okres wash-out na bycie byłym klientem cz to na cale zycie zostaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z promocji wyeliminowani są wszyscy byli klienci. Pod tym względem BNP Paribas jest akurat najbardziej restrykcyjny. Większość banków raczej stosuje okres karencji po którym można wrócić i załapać się na promocję. W BNP Paribas niestety nie.

      Usuń
  14. W czasie rejestracji odznaczyłem wszystkie okienka, których zaznaczenie spowodowałoby przysyłanie różnego rodzaju spamu. Mam jednak nadzieję, że to nie spowoduje, że nie wyślą mi maila z informacją o przyznaniu premii. Bo na chwilę obecną nie ma możliwości (albo nie widzę) wpisania swojego numeru Ikonta oraz adresu na stronie konto.zpremia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wniosku o samo iKonto nie ma potrzeby wyrażania zgód marketingowych.

      Uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty nagrody będzie możliwe po otrzymaniu maila o przyznaniu nagrody. Ma to nastąpić do 17.03 i czas na dopełnienie tego będzie do 25.03.2015 r. Na blogu pojawi się przypomnienie ;)

      Usuń
  15. Czy można tą promocję połączyć z iKonto BNP Paribas z Tabletem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma już tej promocji iKonta z tabletem i pewnie już takiej Paribas nie zrobi.

      Usuń
  16. Czy jeśli konto zostanie otwarte w lutym i karta też aktywowana w tym miesiącu to, żeby opłata za konto i kartę była 0 zł muszę w lutym mieć wpływ 1000 zł i zapłacić kartą 200 zł? Czy dopiero w marcu trzeba spełnić te warunki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba w każdym banku jest tak, że ten pierwszy miesiąc się nie liczy. Bo przecież jak np. umowę podpiszesz w drugiej połowie miesiąca i kartę możesz dostać np. w ostatnim tygodniu i tu już szans na płatności nawet nie będzie

      Usuń
    2. Dobrze, że to pytanie padło. W BNP Paribas jest ciut inaczej. Od momentu zawarcia umowy jest czas 30 dni na spełnienie warunków zwalniających z opłat za kartę i konto. Przykład: zakładam konto dziś. W ciągu 30 dni powinienem otrzymać wpływ i wykonać płatności kartą. Realizuję je np. 2.03. Tym samym wykonuję wymóg dla pierwszych 30 dni i jednocześnie za marzec

      Usuń
  17. Prosze mi powiedzieć, czy kartę otrzymam z banku samoczynnie czy musze składac jakiś wniosek jeszcze? założyłem to konto, już sie zalogowałem - wszystko ok. Teraz tylko pytanie, czy otrzymam od nich kartę (i po jakim czasie) czy musze gdzies dzwonić, wykonać najpiew jakiś przelew na to konto... ? DZIEKUJE ZA POMOC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już zalogowaleś się do bankowości internetowej to konto jest otwarte. Robiłeś juz jakiś przelew czy umowę podpisywales kurierem? Wniosek o konto jest razem z kartą więc oczekuj na przesyłkę karty i PINu. Ja juz konto zakładałem tam jakieś pół roku temu i nie pamiętam szczegółów, ale któryś z tych listów był przesłany poleconym.

      Usuń
  18. to muszę umowę przy kurierze jeszcze podpisywać?? nie o tym nie wiedziałem;/ tak, robiłem przelew na początku jaki - autoryzacja. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli robiłeś przelew to on jest formą zawarcia umowy. Już żadnego kuriera nie będzie

      Usuń
  19. Mam konto wspólne w banku z którego będę robić przelew autoryzacyjny. Czy w tej sytuacji muszę podać, zakładając konto, dane typu Nowak Stanisław i Nowak Barbara? Nie wystarczy tylko Nowak Barbara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie jakie dane poda bank z którego zrobisz przelew. Można to sprawdzić. Zaloguj się na dostęp Barbary, zrób gdzieś przelew i sprawdź z jakimi danymi dotrze. Dopiero później identyczne podaj we wniosku o otwarcie konta w BNP Paribas. Bo z tym różnie w bankach bywa. Mam konta wspólne z żoną i w jednym banku jak robię przelew to wyświetla się zawsze Stanisław Nowak a jak żona przez swoją bankowość internetową robi z niego przelew to też się wyświetla Stanisław. Wyjaśniałem to i okazuje się, że tak mają, bo ja jestem pierwszym właścicielem. W innym banku z kolei jest prawidłowo. Kto robi przelew, tego dane się wyświetlają.

      Usuń
  20. Złożyłam wszystkie potrzebne wnioski, zrobiłam również przelew. Wszystko wg Pana wskazówek. Dostałam maila aktywuj rachunek. Wybrałam z pośród podanych opcji wszystkie odpowiedzi oraz dołączyłam skan dowodu. Jak dałam dalej to w tym momencie na czerwono pojawiło się pole wynagrodzenie jest wymagane - ale ja miałam wszystkie odpowiedzi wypełnione prawidłowo. Jeszcze raz nacisnęłam aktywuj rachunek, ale poinformowano mnie, że już nie mogę i prawdopodobnie złożyłam już wniosek:( co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przebiegło wszystko sprawnie, więc nie odpowiem na to pytanie :( Może spróbuj jeszcze raz, a jak się nie uda to pozostanie kontakt z infolinią. Ilekroć tam dzwoniłem to od razu zgłaszali się konsultanci (duży plus w porównaniu z infoliniami innych banków).

      Usuń
  21. Jak rozumiem, ten 1000 pln mogę za darmo odesłać z powrotem na swoje konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz pozostało mi wymyśleć, jak zrobić skan dowodu. Czy zdjęcie dowodu można uznać za skan? :)

      Usuń
    2. Zrób zdjęcie dowodu w dobrej rozdzielczości, przytnij. U mnie przeszło.

      Usuń
  22. Nie przechodzę przez wniosek pokazuje błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był ten sam problem. Wystarczyło zmienić przeglądarkę na google chrom i poszło bez problemu.

      Usuń
  23. Fajna promocja i konto , mam nadzieje ze zdaze skorzystac :)
    W zwiazku z tym mam pare pytan :
    1. Czy jest jakas lojalka, czy moge zrezygnowac z konta w dowolnej chwili ?
    2. Jaka jest karta do konta : kredytowa czy debetowa ?
    3. Jesli debetowa, to czy platnosci zaliczane do zwrotu dokonuje placac po prostu z konta czy z tej karty (podajac jej dane w platnosci).

    P.S. Czy napewno podales dobre dane do glosowania w banerze na gorze ? Po wyslaniu smsa na numer 7122 o tresci K11226, dostalem odpowiedz : TVN, Twoj sms wyslany na numer 7122 zostal dostarczony ale nierozpoznany. Wysylajac go ponownie wpisz wlasciwa tresc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) nie ma lojalki
      2) najzwyklejsza karta debetowa
      3) płatności robisz kartą w sklepach lub przez Internet (podając jej dane)

      Usuń
    2. Nic dodać, nic ująć. A jeśli chodzi o głosowanie, dziękuję za wysłany SMS. Dziś jednak ono się już zakończyło, a nie miałem możliwości usunięcia baneru.

      Usuń
  24. Już wiem, że konto można zamknąć zaraz po odebraniu premii. Czy zamknięcie konta wiąże się z jakimiś opłatami? Czy w placówce będą się wypytywać dlaczego zamykam konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma opłat za zamknięcie konta. Ja skorzystałem z promocji BNP w poprzedniej akcji i jak poszedłem zamknąć konto to pani w oddziale powiedziała do mnie tyle:
      - "Dzień dobry, w czym mogę pomóc?"
      - ...
      - "To poproszę dowód"
      Przygotowała wniosek o zamknięcie i rzekła: "Proszę tu podpisać".

      Aż mi się wierzyć nie chciało.

      Usuń
  25. Dziekuje za odpowiedzi :) Ale draze temat dalej :)

    1. Platnosci tylko PayU ? Czyli inne platnosci w necie sa wylaczone ?
    2. Platnosci zagraniczne rowniez ? (tak jest w regulaminie)
    3. Platnosci odnosnie srodkow transportu tez wylaczone ? (np. bilety lotnicze)

    OdpowiedzUsuń
  26. @Łukasz do zwrotu 3% liczą się tylko płatności kartą przez PayU. Lista dostępnych miejsc: http://www.payu.pl/gdzie-zaplacisz a to co piszesz, co regulamin eliminuje no to zwrotu nie będzie od tego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ok, dziekuje, Szkoda ze nie wszystkie platnosci ... ale byloby zbyt pieknie :)
    Ten link rozwiewa wszsytkie moje watpliwosci, jeszcze raz dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwszy raz odrzuciło mnie gdyż był błąd w adresie podanym i adresie z przelewu. drugi raz mnie nie chce puścić, gdyż przyszedł mail pt. Informujemy, że zidentyfikowaliśmy Cię jako istniejącego klienta BNP Paribas Bank Polska SA.
    Wniosek o iKonto został odrzucony.

    Przecież nie jestem klientem, bo mnie odrzucili - i co mam teraz zrobić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo pewnie "wisi" u nich mimo wszystko jeszcze ten pierwszy wniosek. Podobną sytuację miałem w ING, ale po kilku dniach mogłem złożyć ponownie. Spróbuj może zadzwonić na infolinię i będą Ci w stanie cofnąć ten p-wszy wniosek i dadzą szansę na nowy.

      Usuń
    2. zadzwoniłam i powiedziałam się że jak mnie odrzuciło to nie będę mogła założyć konta online (nie ma już takiej możliwości) i jak chcę to mam iść do placówki. Podziękowałam im, skoro już teraz robią tyle problemów z tym kontem, to zawczasu nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. szkoda...

      Usuń
  29. Konto założyłam w zeszłym tygodniu. W pn dostałam PIN, a nie mam jeszcze karty. Kiedy mniej więcej przyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź czy nie masz awizo. Karta wysyłana jest listem poleconym.

      Usuń
    2. Miałam awizo. Faktycznie to to. Karta już odebrana. Dzięki za info!

      Usuń
  30. Witam, złożyłem wniosek o konto w PNB Paribas z premią 70 zł, konto zostało założone, dostałem dostęp do konta i czekam na kartę. Jednak po zalogowaniu się na stronie organizatora promocji pokazuje, że tylko zarejestrowałem się i wypełniłem wniosek, a pozycja "po złożeniu wniosku otrzymasz maila potwierdzającego z banku" nie została odhaczona jako zrobiona. Czy z mojej strony wszystko zostało dobrze zrobione i bonus zostanie mi przyznany jeżeli spełnie dalsze warunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 17.03 wszyscy którzy spełnią warunki promocji (łącznie z płatnościami kartą) dostaną maila o premii i wtedy będzie czas do 25.03 na wypełnienie formularza.

      Usuń
    2. Przypomnienie o tym ostatnim warunku do spełnienia pojawi się też na blogu i w newsletterze - zachęcam więc do subskrypcji newslettera

      Usuń
  31. Czy mogę na konto PNB przesłać dwa razy po 500 zł i zostanie mi to naliczone jako wpływy i nie zostanie naliczona żadna miesięczna opłata czy jeden wpływ musi być wiekszy niż 1000 zł?

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę miesięcznie w jednym przelewie przesłać 1000 zł czy przelew dzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być kilka wpływów. Liczy się suma.

      Usuń
  33. ile czeka się na ta kartę?? konto założyłem tydzien temu!! chcę wykonać już ten przelew, zapłacić kartą i mieć spokój a tu nic... ktoś coś wie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam po 4 dniach, a mąż czekał ponad tydzień. Różnie więc wychodzi.

      Usuń
    2. Aha, sprawdź czy nie masz awizo bo karta jest przesyłana poleconym.

      Usuń
  34. Jak to jest z tym Moneyback'iem - trzeba tę usługę specjalnie uruchamiać i będzie pobierana opłata 6 zł miesięcznie? Czy zakładając konto na tych warunkach promocyjnych będzie ona automatycznie uruchomiona i bezpłatna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iKonto daje moneyback z automatu i jest bezpłatny.

      Usuń
  35. CZy może mi ktoś powiedzieć do kiedy musze wykonać przelew w wysokości 1000zł po założeniu konto?? obecnie czekam jeszcze za kartą:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiedź padła już wyżej: "Od momentu zawarcia umowy jest czas 30 dni na spełnienie warunków zwalniających z opłat za kartę i konto. Przykład: zakładam konto dziś. W ciągu 30 dni powinienem otrzymać wpływ i wykonać płatności kartą. Realizuję je np. 2.03. Tym samym wykonuję wymóg dla pierwszych 30 dni i jednocześnie za marzec"

      Usuń
  36. Witam,
    1) czy w po zalogowaniu nie do bankowości internetowej, można zobaczyć czy usługa moneyback jest aktywna, szukałem ale nic nie znalazłem;
    2) czy manyback jest uruchamiany natychmiastowo po zaksięgowaniu 1000zł
    3) którego dnia kolejnego miesiąca pojawia się uznanie tytułem manoybacku, ostatniego dnia? Jak to wygląda z punktu praktycznego u osób korzystających z tej usługi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moneyback jest aktywny bez konieczności jego uruchamiania. Jest to integralna opcja iKonta. Zwroty naliczane są do końca miesiąca po miesiącu wykonania transakcji i w praktyce jest to zazwyczaj dopiero końcówka miesiąca.

      Usuń
    2. Dziękuję za odp.

      Usuń
    3. Doprecyzowując aby moneyback był "czynny" trzeba mieć comiesięczny wpływ min. 1000 zł

      Usuń
  37. Jak aktywować kartę? Po zalogowaniu sie do konta proszą aby zadzwonić (juz walczyłem z tym 15 min i nie zamierzam ani minuty więcej!). natomiast na ich stronie https://www.bnpparibas.pl/finanse-osobiste/debetowe.asp pisze że można niby w Bankomacie??
    tylko nasuwa mi sie pytanie
    1. Czy mogę obojętnie w jakim bankomacie z innego banku aktywować?
    2. Jak się aktywuję? wystarczy że ponad numer PIN ?
    3. Czy numer PIN muszę zmienić po aktywacji??

    Dziękuje serdecznie za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz w dowolnym bankomacie, ale możesz też w terminalu w sklepie (https://www.bnpparibas.pl/finanse-osobiste/debetowe.asp bo wspominają o POS). W sklepie może jednak zadziałać dopiero przy którejś próbie z rzędu. W bankomacie pójdzie szybko. Nie trzeba zmieniać PINu. Ja nie zmieniałam, bo dostałam bardzo łatwy :)

      Usuń
    2. Dziękuję Pani serdecznie. Czy aktywując ta kartę, muszę wypłacić jakieś pieniądze czy wystarczy że wprowadze pin i wyciągnę z powrotem?

      Usuń
    3. Kartę można aktywować bez kasy na koncie

      Usuń
    4. Ja aktywowałam kartę w bankomacie, ale w Pl@net w zakładce "Karty" dalej mam informacje, żeby aktywować kartę przez telefon... Co więcej, wydałam już kilkadziesiąt złotych, a tych transakcji w ogóle nie ma na liście! Jest tylko przelew przychodzący i informacja, ile środków zostało "do wydania"... Dziwny ten bank ;)

      Swoją drogą, zaskoczył mnie PIN do karty, którą dostałam - trzy takie same cyfry pod rząd (xxxy). Nie jest to chyba najbezpieczniejszy PIN... Ciekawe, czy cztery takie same cyfry też wysyłają? Ja swój pin już zmieniłam, ale obawiam się że wiele osób o czymś takim nie pomyśli.

      Usuń
    5. Jeśli płaciłaś zbliżeniowo to płatności mogą być odnotowane z opóźnieniem. A co do PINu to chyba mają faktycznie taką taktykę, że generują w miarę łatwe.

      Usuń
    6. Byłem tym szczęśliwcem, który otrzymał PIN składający się z czterech takich samych cyfr. Oczywiście w takich sytuacjach warto go zmienić.

      Usuń
  38. Jeśli ktoś chciałby zamknąć konto zaraz po otrzymaniu premii to kiedy należałoby to zrobić by było najoptymalniej? (tzn. uniknąć zbędnego przelewania 1000 zł za kolejny miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zamykałem iKonto nie wymagano ode mnie realizacji wpływów w kolejnym miesiącu kalendarzowym, który wypadał w okresie wypowiedzenia. Przykładowo: wypowiedzenie składasz 15.04 - oczywiście w kwietniu wpływ jest wymagany, ale w maju już nie.

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
  39. Jeżeli w lutym założyłam konto i w ostatnim tygodniu lutego zapłaciłam kartą 150zł, to aby uniknąć opłaty za kartę w marcu muszę wydać w marcu 200zł czy wystarczy tylko 50zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku marca te 50 zł by dobić do płatności kartą 200 zł w ciągu 30 dni od otwarcia konta i pozostałem 150 kiedy chcesz (tj. przez cały marzec) by zwolnić się z opłaty za marzec

      Usuń
    2. Ale czy musi wydawać kolejne 150 wystarczy chyba że zapłaci 50 zł złapie pułap 200 zł od momentu otwarcia konta i zastrzeże kartę. Nie jest nigdzie w regulaminie napisane aby karta była aktywna w momencie wypłaty premii. Na przykład otwiera konto 16 lutego płaci pod koniec lutego 150 zł na początku marca 50 zł pozbywa się karty. No chyba się nie mylę ? A jak tak to mi wytłumaczcie bo własnie chce kartę zastrzec w przyszłym tyg.

      Usuń
    3. @Adam No chyba, że w takim układzie. Bo normalnie z dalszym korzystaniem z konta i karty to tak jak Aga pisała.

      Usuń
    4. §16. Postanowienia końcowe
      3.Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze Stron: przez Posiadacza Karty Głównej –
      z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia,....
      6.W przypadku wypowiedzenia Umowy opłaty i prowizje z tytułu używania Karty pobierane
      okresowo są należne Bankowi jedynie za okres obowiązywania Umowy. Opłaty uiszczone z góry
      podlegają proporcjonalnemu zwrotowi.

      To jest cytat z Regulamin wydawania i używania kart debetowych i przedpłaconych dla Klientów
      indywidualnych w BNP Paribas Bank Polska SA

      i w związku z tym mam pytanie:
      czy jak zrobiłem płatność kartą 200 zł nie minął termin 30 dni od otwarcia rachunku i teraz gdy zastrzegę kartę nie powinno być opłat za nią ale co znaczy że jest miesięczny okres wypowiedzenia ? Naliczą opłaty za kartę bo nie zrobię obrotu nią bo jej nie będę miał a okres wypowiedzenia 30 dni spowoduje naliczenie opłat ? Jak jest z tym oddawaniem karty aby uniknąć opłat ?

      Usuń
    5. Ja korzystam z tej promocji, ale wcześniej żona zamykała iKonto w innej promocji. Tak się złożyło, że kartę zgubiła, wiec zgłosiła jej zastrzeżenie z jednoczesnym wypowiedzeniem. Opłat więcej nie pobrali

      Usuń
  40. Super, nie minał jeszcze miesiąc a logując sie na konto u agory dostaje komunikat "Upłynął czas na składanie wniosków o założenie konta. Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji." Gdzie mam podać numer ikonta więc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komunikat jest prawidłowy. W chwili obecnej nie można już przystąpić do promocji. Z kolei osoby, które konto w promocji założyły, o spełnieniu warunków promocji Agora poinformuje do 17.03. (wyśle wówczas mail; przypomnienie pojawi się także na blogu bankobranie i w newsletterze) i dopiero wtedy (do 25.03) będzie czas na uzupełnienie danych - w tym podanie numeru iKonta.

      Usuń
  41. Rozumiem tylko że konto juz miałem załozone i dlaczego nie wpuszcza mnie na konto Agory ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy należało utworzyć konto u agory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było utworzyć profil na stronie Agory i za jej pośrednictwem założyć konto.
      Jeśli wszystko robiłaś/eś zgodnie z powyższą instrukcją to sobie założyłaś/eś ;)

      Usuń
  43. Witam,
    Czy u was też tak jest że księgowanie po 4 do 6 dni trwa i nie widać gdzie kasa wydana?
    Masakra z tym bankiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę im to zajmuje czasu. Ale wiesz, bank ten nie musi być twoim bankiem nr 1. Ważna premia i moneyback :)

      Usuń
    2. Kurcze nie dziwie się że muszą klientów promocjami ściągać ten bank to porażka księgowanie długie przez 2 do 3 dni roboczych nie wiem na co wydałem pieniądze, w innych bankach widać np w środkach nie rozliczonych czy zablokowanych i wszystko wiem a tu masakra. A czy wy też tak macie że jedne zakupi widnieją że zapłacone kartą a inne nie pomimo tego że płaciliście kartą ?

      Usuń
    3. A wiecie że jak się nie wylogujecie tylko zamknięcie kartę w przeglądarce to da się ją przywrócić i dalej jesteście zalogowani? Pisałem o tym do banku a oni nic...

      Usuń
  44. Czy po otrzymaniu premii można zrezygnować tylko z karty zostawiając otwarte samo konto do moneybacku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moneyback jest naliczany za płatności kartą w Internecie przez PayU, więc jej posiadanie jest niezbędne.

      Usuń
  45. kiedy wypłacany jest payback za poprzedni miesiąc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moneyback - bo payback to taki program punktowy ;) - wypłacany jest do końca miesiąca po miesiącu, w którym wykonano płatności. W praktyce zazwyczaj w okolicy 20-go któregoś.

      Usuń
    2. dzieki za info, a jeszcze pytanie o uzupełnenie danych do wyplaty premii 70 pln - czy juz dostaliscie maila z informacją zeby to zrobic i linkiem gdzie się te dane uzupełnia ?

      Usuń
  46. Czy ktoś już otrzymał wiadomość z banku? Powinna przyjść mailem czy do odczytania po zalogowaniu na www ? 17 już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  47. Póki co maili nie ma. Przynajmniej u mnie. Ale z tego widzę w komentarzach to Mr. Złotówa też przypomni o tym, jak maile już będą :)

    Raczej trzeba się uzbroić w cierpliwość. W Polsce już tak mamy, że jak ktoś daje sobie termin to robi to na ostatnią chwilę. A zgodnie z regulaminem maile mają być do 17 marca.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie otrzymałam maila, ale zalogowałam się na podstawie danych otrzymanych od Agory przy rejestracji konta. Wyświetla się komunikat o zakwalifikowaniu do wypłaty i prośba o wypełnienie danych do przelewu. Spróbujcie w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawostka - uzupełniam dane na stronie agory a tam taki oto napis


    * UWAGA! Musisz podać numer konta w Idea Bank, które założyłeś w tym konkursie!
    Zgodnie z regulaminem nie możemy przelać premii na inne konto.
    "

    Idea Bank ? Coś tu śmierdzi. Maila nie ma na stronie jakieś bzdury...

    OdpowiedzUsuń
  50. Informacja o Idea Banku może wynikać z błędu. Wcześniejszą akcją Agory była lokata z premią właśnie od Idea Banku. Stąd może gdzieś wplotła im się taka informacja. Spokojnie, wcześniejsze promocje Agory przebiegały bez problemów - wierzę, że będzie tak samo i teraz

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochani... - otrzymałem dziś informację że zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii gwarantowanej 70 zł w promocji Konto z Premią BNP Paribas i Agora!

    W tym celu prosimy o zalogowanie się do panelu pod adresem konto.zpremia.pl i wypełnienie udostępnionego formularza.
    Prosimy o przygotowanie numeru rachunku założonego w tej promocji (bez spacji) oraz o nie stosowanie w danych adresowych znaków przecinka i średnika - ułatwi nam to realizację przelewów. Dane należy uzupełnić do dnia 25 marca 2015r.
    Premie zostaną wypłacone do dnia 31 marca 2015 r...

    Ale dziwne, ponieważ wchodząc na wskazany adres konto.zpremia.pl otrzymuje komunikat że "Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji" Co w takiej sytuacji mam zrobić? Otworzyłem iKonto i wszystko zostało spełnione. Czy powinnem się wcześniej gdzieś jeszcze zarejestrować??

    OdpowiedzUsuń
  52. Też dostałem maila :) Trzeba się zalogować na tej stronie (mailem i hasłem które użyto przed otwarciem konta; przy rejestracji) - wówczas uzupełnisz dane

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziwne. Bo ja nigdy na tej stronie się wcześniej nie rejestrowałem - a teraz to nie możliwe. iKonto w BNP Paribas otwierałem z linku z naszej stronki http://bankobranie.blogspot.com/2015/01/zap-okazje-na-start-70-z-za-otwarcie.html


    co mam zrobić? jak uzupełnić te dane?

    OdpowiedzUsuń
  54. Dostałem dziś maila z linkiem o uzupełnienie danych i zakwalifikowaniu do premii. A więc kartę można zastrzec i nie będą wiązały się z nią już żadne opłaty i wymogi ?

    OdpowiedzUsuń
  55. @Anonimowy 16 marca 2015 14:13 Podawałaś dane - w tym mail. I dopiero wtedy po uzyskaniu linka wysłanego mailem można było założyć konto.
    @Anonimowy 16 marca 2015 14:21 jak najbardziej kartę można zastrzec

    OdpowiedzUsuń
  56. właśnie wypełniłam swoje dane do przelewu, to wystarczy?, skąd mam wiedzieć, że wniosek został zaakceptowany, nic na maila nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Po zapisaniu danych to będzie już wszystko. Nic tylko czekać na premię :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie dostałem e-maila ale po zalogowaniu pisało że mam uzupełnić dane bo spełniłem warunki itp. Myślicie że bez maila będzie oK?

    OdpowiedzUsuń
  59. Powinno wystarczyć, bo jakbyś nie spełnił warunków to pewnie nie mógłbyś danych uzupełnić. Ale może napisz do Agory i dopytaj?

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak można zastrzec kartę? Myślałem, że da się przez serwis transakcyjny ale tam, jak wchodzę w odpowiednią zakładkę, pokazuje mi tylko numery telefonów na infolinię.

    OdpowiedzUsuń
  61. Infolinia, a najlepiej w oddziale z rezygnacją z jej wznowienia.

    OdpowiedzUsuń
  62. dziś premia 70zł na koncie :)
    chinek

    OdpowiedzUsuń
  63. Kiedy najlepiej zamknąć konto, żeby otrzymać jeszcze moneyback za płatności zrobione w marcu? I najlepiej nie musieć spełniać warunków w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wydaje mi się, że najlepiej byś do końca marca zrezygnował z karty. W kwietniu będziesz musiał zrobić tylko przelew. Jak wpłynie zwrot to będziesz mógł zrezygnować z konta.

    OdpowiedzUsuń
  65. Czy ktoś się orientuje czy promocja zostanie przedłużona?

    OdpowiedzUsuń
  66. Dzwoniłem na infolinię. Moneyback prawdopodobnie zostanie wydłużony, aczkolwiek nie mówili tego ze 100-procentowym przekonaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie dostałam informację z chatu z bankiem, że Moneyback nie zostanie przedłużony... To ciekawe jak w końcu będzie.

      Usuń
    2. Też próbuję uzyskać informacje. Niestety nie jest to łatwe. Ale jak sprawa się skonkretyzuje, oczywiście poinformuję.

      Usuń
    3. @Anonimowy 1 czerwca 2015 12:13. Ja mam dwie nawzajem wykluczająca się odpowiedzi ;)

      Usuń
    4. Jest wiadomość po zalogowaniu:

      Szanowny Kliencie,

      Uprzejmie informujemy, że Promocja Money-back dla posiadaczy kart debetowych wydanych przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. do rachunku iKonto - Konta Dobrze Dobranego otwartego przez Internet, zostaje przedłużona do 12 grudnia 2015 r. zgodnie z pkt. 3 Regulaminu Promocji.

      W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem infolinii 801 322 322 (+48 22 566 93 00).

      Pozdrawiamy,
      Bank BGŻ BNP Paribas S.A.

      Usuń
    5. Hej! Czy ktoś się orientuje, co oznacza przedłużenie do 12 grudnia? Czy zakupy PayU między 1 a 12 grudnia będą objęte premią? Czy może 12.12 to termin wypłacenia premii za listopad?

      Usuń
    6. Za płatności zrobione do 12.12 dostaniesz zwrot - w styczniu zapewne.

      Usuń
  67. Szanowny Kliencie,

    uprzejmie informujemy, że Promocja Money-back dla posiadaczy kart debetowych wydanych przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. do rachunku iKonto - Konta Dobrze Dobranego otwartego przez Internet (Promocja Money-back) nie zostanie odnowiona na kolejny 6 miesięczny okres. Promocja Money-back zakończy się z dniem 12 grudnia 2015 roku.

    W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem infolinii 48 22 801 321 123
    +48 22 566 99 99 (Koszt połączenia wg. stawki operatora).

    Pozdrawiamy,
    Bank BGŻ BNP Paribas

    OdpowiedzUsuń